Medewerker Roosterplanner

Medewerker Roosterplanner                     
(schaal 35, 20 uur)

Voor de intramurale verzorgings- en verpleegafdelingen van Elisabeth, zijn wij tijdelijk op zoek naar een medewerker Roosterplanner.

Kleine greep uit het takenpakket:        

  • Je maakt en controleert alle opgestelde roosters van de diverse zorgafdelingen aan de bepalingen en voorschriften uit de CAO-VVT, de Arbeidstijdenwet (ATW), het Arbeidstijdenbesluit (ATB), de interne regelingen en je volgt zoveel mogelijk de richtlijnen uit de regeling Werkdruk en herstel bij afwijkende werktijden (gezond roosteren);
  • Jouw functionele bevoegdheid resulteert in het eventueel corrigeren van roosters indien deze niet voldoen aan de wettelijke richtlijnen en/of  niet in overeenstemming zijn met de zorgzwaarte (kwalitatief en kwantitatief) van  desbetreffende afdeling(en);
  • Op verzoek van de locatiemanager verwerk je mutaties in het rooster;
  • Je controleert of de overeengekomen contractuele arbeidsduur daadwerkelijk wordt gewerkt;
  • Je doet voorstellen inzake de invoering van de principes van gezond roosteren, benoemt eventuele knelpunten en komt hiervoor met oplossingen;
  • Je draagt zorg voor een optimale roostering van BBL-ers en stagiaires, conform de interne richtlijnen.

Wat heb je nodig?

  • Je beschikt over een relevante opleiding op MBO 3-niveau met betrekking tot planning en  administratie, of je hebt ruime ervaring met Roosterplanning/ – ondersteuning vanuit jouw huidige functie;
  • Ervaring met geautomatiseerd roosteren in ONS Nedap is een pré;
  • Kennis van de ouderenzorg, toegespitst op kennis van verplegende en verzorgende functies is een pré;
  • Daarnaast beschik je over een gezonde dosis humor en relativeringsvermogen.

Wat hebben wij te bieden?

  • Een salaris van maximaal €3.025 bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek (schaal 35, salarispeil 1 maart 2023) afhankelijk van jouw opleiding en ervaring;
  • Per 1 oktober 2023 een CAO salarisverhoging van 5% (en nogmaals 5% in 2024);
  • Tijdelijk contract voor de duur van 9 maanden (1 november tot 1 augustus 2024);
  • Dienstverband van gemiddeld 20 uur per week;
  • Eindejaarsuitkering 8,33%;
  • Vakantiegeld 8%;
  • Bedrijfsfitness Nederland;
  • Smartphone en laptop;
  • Flexibele werkdagen;
  • Hybride werken is mogelijk.

Enthousiast geworden?

Ben jij hierdoor net zo nieuwsgierig naar ons geworden als wij naar jou? En zie jij jezelf helemaal terug in bovenstaande, dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren. We ontvangen jouw sollicitatie graag voor 25 september via sollicitaties@vughterstede.nl. Je ontvangt altijd een ontvangstbevestiging.

Heb je eerst nog vragen?
Bel of mail ons gerust! Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je terecht bij Marieke Hamers (Locatiemanager Elisabeth) via nummer 073-6583399 of via m.hamers@vughterstede.nl.